13. 4. 2014

Antistresový tělový olej Dermacol

Přiznám, že do košíku jsem si ho hodila hlavně proto, abych měla na eshopu Dermacol poštovné zdarma, o to větší je moje překvapení. S tělovými oleji obecně nemám moc zkušeností. Mám zafixované, že jsou moc mastné, nevstřebávají se a já jsem pak celá umaštěná a mám od oleje oblečení atd.


Antistresový tělový olej s hrozny a limetkou od Dermacolu opravdu krásně voní. Vůně mě nepřekvapila, protože jsem ji už znala. Dříve jse s touto vůní vyzkoušela sprchový gel. Kdo má rád svěží a citrusové vůně bude mu olej vonět. Trochu je škoda, že citrusy vystupují tak výrazně, že vůně hroznů je zcela potlačena a nejde cítit.


Moje první aplikace byla po koupeli. Kdy jsem se vyhřála ve sprše a pak na celé tělo kromě obličeje olej nanesla. Na celé tělo jsem musela pumpičku oleje asi 6x zmáčknout, nevím, jaký objem jsem vymáčkla, ale objem tělového oleje je pouze 50 ml, tak si nejsem jistá, jak dlouho by olej, při pravidelném mazání každý den vydržel. Měsíc???


Po nanesení, se olej začal postupně vstřebávat. Než jsem si usušila vlasy fénem, byl olej vstřebaný a já si s klidem oblékla pyžamo. Mile překvapilo, že olej opravdu nemastí. Pod venkovní oblečení bych ho asi nepoužila, ale pod pyžamo úplně s klidem. 


Na druhý den jsem měla tělo krásně heboučké, jen škoda, že krásná citrusová vůně na něm přes noc nevydržela. Ráno jsem ji skoro vůbec necítila.


Je to moje první zkušenost s oleji a jsem nadšená. Je pravda, že 50 ml oleje vyšlo myslím na 149,- Kč, což mi přijde už trochu hodně.




Olej je také určený na masáž. Tu jsem zatím nezkoušela, ale myslím, že by mohl obstát.





















Vyzkoušeli jste olej i vy? Byla bych ráda za vaše tipy na jiné tělové oleje. Chci jich vyzkoušet víc :-)











Žádné komentáře:

Okomentovat

Těšíme se na věcné a užitečné komentáře. Vulgární komentáře budou bez slitování smazány!