23. 7. 2013

Sleva 15 % na kosmetiku MUA

Prázdniny jsou v plném proudu. Musím říct, že si je opravdu užívám. Už jsem stihla dovolenou u moře i chození po horách. Přemýšlela jsem, jak zpestřit prázdniny i vám, jak vám udělat radost a vyloudit úsměv na rtech. 


A rozhodla jsem se pro slevu 15 % na všechny výrobky značky MUA, které mám v eshopu skladem. Už jich moc není a víc jich taky nebude. Vzhledem k tomu, že se v ČR rozjede konečně eshop s touto kosmetikou, nemá cenu je pro vás objednávat ze zahraničí. Poslední kousky této levné a kvalitní kosmetiky, které mi v eshopu ještě zbyly, jsem zlevnila o 15 % a ceny jsou tak ještě více zajímavé. Pro ty, co se nemohou už dočkat českého eshopu s touto super kosmetikou je to příležitost, jak si zpříjemnit čekání. Tak krásné prázdniny a všechny slevy, které jsem pro vás připravila najdete ZDE.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Těšíme se na věcné a užitečné komentáře. Vulgární komentáře budou bez slitování smazány!