15. 4. 2013

Maybelline Great Lash

Tuto řasenku jsem dostala k nákupu rtěnky/balzámu Colour Whisper a jak jsem už psala ve článku o této rtěnce, z řasenky jsem mnohem nadšenější než ze samotné rtěnky.
Dříve jsem řasenky Maybelline používala často a teď po delší době, jsem se k nim vrátila a asi zase nějakou dobu u nich zůstanu.
Tato řasenka je malý zázrak. Překvapila mě, už svým atypickým kartáčkem, který je na konci úzký a směrem k vršku řasenky se rozšiřuje.



Řasy krásně oddělí, prodlouží a zvýrazní. Udělá vám řasy styl mrkací panenky. Barva je sytě černá, na řasách drží, nedělá žmolky ani se nedrobí a vydrží i nějakou tu slzu, nebo déšť. Řasenka mi oči nedráždí, ale je pravda, že nemám asi oči nijak zvlášť citlivé, protože jsme s řasenkami nikdy problémy neměla. Nemám problém ani při použití kontaktních čoček.Řasy stačí kartáčkem projet dvakrát a je hotovo, žádné zdržování s několikanásobným nanášením řasenky, aby na vašich řasách bylo alespoň něco vidět.
Pokud by si někdo řasenku chtěl koupit, tak samotná stojí v Rossmannovi 119,- Kč. Není to mnoho a když vychytáte nějakou akci, můžete ji sehnat ještě za míň.




Co se týká složení na předních pozicích je to:

AQUA

PARAFIN

CERA ALBA
Jedná se o bílý včelí vosk, který se získává bělením žlutého vosku. 

CARNAUBA WAX
Karnaubský vosk je vosk získávaný z listů brazilské palmy Copernicia prunifera. V potravinářství se značí pod označením E 903. 

ACACIA SENEGAL GUM EXTRACT
Extrakt se získává z různých druhžů akácie. Acacia Senegal Gum je bílý prášek, tzv. arabská guma. 

Tyto látky odpovídají za konzistenci řasenky. Pomáhají tvořit emulzi, zabraňují, aby se řasenka rozmazávala, zajišťují její trvanlivost na řasách.

HYDROGENATED JOJOBA OIL
Skoro na konci seznamu látek je uveden hydrogenovaný jojobový olej. Tento rostlinný olej ze semen a plodů rostliny Simmondsia chinensis má hydratační vlastnosti, kterých se využívá zejména v pleťových krémech. Dle mého názoru jeho funkce v řasence je spíše, že zlepšuje konzistenci řasenky, je hladká bez hrudek. Nemyslím, že by řasenka hydratovala řasy. Má-li někdo znalosti o této látce, budu ráda, když se o ně podělí. 



Závěr
S řasenkou jsem opravdu velmi spokojená. V porovnání cena a výkon jsem nenašla chybu. Řasenka mi na řasách držela i ráno, poté co jsem s ní šla  1x spát. Na druhou stranu jde odlíčit snadno a nemusíte oči silně drhnout.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Těšíme se na věcné a užitečné komentáře. Vulgární komentáře budou bez slitování smazány!