26. 5. 2013

Čelenky nejen pro Indiány

Miluju čelenky do vlasů. Nosím je s vlasy rozpuštěnými, ale také když mám vlasy spletené do copu, když mám drdol, atd. Obyčejnou plastovou čelenku používám, když doma uklízím a nechci, aby mi vlasy padaly do očí. Když na sebe nanáším pleťovou masku, mám na to vyčleněnou čelenku látkovou, která už je od masek i dostatečně zapatlaná, takže jiné využití pro ni už ani nepřipadá v úvahu. Čelenku používám také při odličování, sprchování a také při líčení, protože jsem tak šikovná, že když čelenku nepoužiji, mám vlasy od make-upu, nebo černé od řasenky.

Když vypukne plesová sezóna opráším čelenky s velkými květy, třpytivými ozdobami, perličkami a jinou parádou. Tyto čelenky běžně nenosím, protože mi přijde, že se k riflím a triku prostě nehodí. A některé mají tak obrovskou květinu, že se hodí opravdu jen na ty plesy:-). Často také na různé večírky nosím čelenky s mašlí. Možná je to infantilní, ale mě se mašle na čelence moc líbí, a ještě když je růžová! Přijde mi to roztomilé:-)

Čelenky nosím také na sport. Nesnáším, když se mi upocené vlasy začnou lepit na obličej, lezou do pusy a podobně. To jsem úplně čertová.

A jaké čelenky nemám ráda? Ty co moc tlačí a to tak, že mě z nich až bolí hlava, nebo za ušima a nebo ty, co nedrží. Rozčiluje mě neustále sjíždějící čelenka, kterou musím spravovat, opětovně nasazovat, atd. A samozřejmě nemám ráda čelenky křehké, u kterých hrozí přelomení, jen se jich člověk dotkne.

Častěji nosím čelenky plastové než látkové, ale mám také pár šátků, které  používám buď jako čelenku, nebo pokrývku hlavy.

A jak to máte s čelenkami vy? Mně přijdou jako dokonalý doplněk, který se hodí ke každému outfitu. Pro inspiraci přidávám pár fotek, kde se účes s čelenkou líbí mně.

1) Čelenka pro nevěstu



2) Romantický look s perličkovou čelenkou




3) Překrásná peříčková čelenka ruční výroby



4) Třpytivé čelenky



5) Elegantní černé saténové čelenky



6) Šátkové čelenky




7) Čelenky s květinou





Na závěr bych vám chtěla uvést pár tipů, kde si tyto úchvatné čelenky můžete pořídit.
Ručně vyráběné zde
Za bezvadnou cenu zde                       
Sportovní šátky zde

Žádné komentáře:

Okomentovat

Těšíme se na věcné a užitečné komentáře. Vulgární komentáře budou bez slitování smazány!