4. 5. 2013

Náramková exkurze

Pro mnoho žen jsou velkou vášní náramky. A které se právě teď nosí? Připravila jsem pro vás malou náramkovou exkurzi, ze které si každý vybere.

1) Hitem je náramek se zlatým přívěškem INFINITY
Oblibě se těší jak mezi celebritami




tak mezi smrtelníky.


 Tyto náramky jsou hezké ve své jednoduchosti. Kožený řetízek se zlatou sponou uprostřed, která vyjadřuje nekonečno. Na ruce vyniknou barevností a pokud barvu sladíte i s náušnicemi, úspěch zaručen. K dostání za super cenu 29,- Kč ZDE.

2) Další úspěch slaví mix náramků z perliček a s přívěšky. Tento styl mně osobně moc nevyhovuje, více náramků na ruce mi vadí. Vadí mi zvuk jak chrastí o sebe, nebo o desku stolu, když si položím ruku, ale své oblíbenkyně mají. Doporučovala bych zvolit ostatní doplňky méně výrazné, ať nepůsobíte jak holka od kolotočů.


3) Co se mi ale moc líbí a v poslední době je také hitem, jsou kovové náramky. Já ač jsem nikdy zlato moc ráda neměla, si teď více ujíždím právě na těch zlatých. Krásně vyniknou s černým outfitem. Nezapomeňte doladit zbytek doplňků. Nevypadá dobře, když máte zlatý náramek a k němu stříbrné náušnice, nebo výrazný stříbrný prsten.


 Oba uvedené náramky jsou k dostání za cenu 29,- Kč zde.


















5) Náramky s ostny a v rockovém stylu nejsou žádnou novinkou. K dostání jsou na e-bay a jiných zahraničních portálech a na ruce vypadají opravdu dobře. Pokud neradi objednáváte ze zahraničí jsou jak jinak než za nízké ceny také v tomto e-shopu.




6) Hodně také frčí náramky s lebkami a lebky vůbec. Lebky se objevují na oblečení, na šátcích a na různé bižuterii. Mně padl do oka tento černý. je decentní, ale přesto na ruce upoutá. Moc se i nelíbí tyto náramky ve neonových barvách, ale každý ať si nosí, co se mu líbí :-)




 A co vy a náramky? Taky si na nich ujíždíte?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Těšíme se na věcné a užitečné komentáře. Vulgární komentáře budou bez slitování smazány!