24. 5. 2013

Co už nejsou módní přešlapy, ale peklo

Máme tady pátek, tak si dáme něco pro pobavení. Postupně se mi v PC nashromáždily fotky módních kreací, které už snad nelze ani označit za módní přešlapy, ale rovnou za módní peklo. Někdy mi až zůstává rozum stát, co všechno jsou si lidé schopni obléct a že jim někdo blízký neřekne, jak hrozně v tom vypadají??? Když se člověk nevidí sám, mělo by ho slušně upozornit aspoň jeho nejbližší okolí. Tak příjemnou zábavu a krásný páteční večer.

1) Když ne oči na vrh hlavy, tak aspoň obočí


2) Nápis u fotky je už sám o sobě dostatečně výstižný 


3) Bruslař, či bruslařka?


4) Jsem duhová víla


5) Čapánek papánek


6) Jak to nazvat? že by ... z těch šatiček jsem už vyrostla?


7) Slečna měla v mládí ráda Leoše Mareše?


8) Jak dostat chlapa? No přece na podvazky.


9) Lístek prosím, nemám prosím, jak to prosím, to máte tak.


10) Jen růžová to může být


11) Dá si někdo sýra? 


12) Hip hopper s růžovým baťůžkem


13) V první moment jsem se lekla, že hraje Venus naostro :-)


14) Běž podle šipek


15) Takhle to vypadá, když jsou prsa u kolen


Takových obrázků bychom mohli na internetu najít milion... mě jen zaráží, že to těm lidem někdo neřekne.

Co vy a přešlapy?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Těšíme se na věcné a užitečné komentáře. Vulgární komentáře budou bez slitování smazány!