27. 7. 2013

Poker Face


Karetní hru Poker není třeba představovat. V poslední době se stala tato hazardní hra velmi populární i u nás a stále více lidí si Poker zahraje s kamarády u pivka v hospodě, na večírku, nebo doma online.
Musím se přiznat, že jsem od mala měla ráda karty a s dědou jsem hrávala pořád dokola Žolíka a ten pocit, když jsem zavřela z ruky, no to bylo něco.
Jsem soutěživý typ a ráda vyhrávám. Mám ráda lehký hazard, a proto jsem se naučila u Mariáš, který hrajeme s přáteli o drobné na dovolené a mojí pozornosti neušel ani Poker.
Pravidla Pokeru jsou poměrně jednoduchá a časem si karetní kombinace zapamatujete a hra se zautomatizuje.
Ze začátku jsem hrála online Poker bez sázek, abych se hru naučila. Formou hry, ve které o nic nešlo. Na internetu je takových her spousta. Najdete je např. zde: http://www.games.com/poker-games
http://www.online-poker-zdarma.cz/. Když mě toto hraní přestalo bavit a zatoužila jsem pro troše adrenalinu, začala jsem uvažovat o reálné hře za reálné peníze. Pročetla jsem si diskuze hráčů, kde doporučují Poker hrát a zaujala mě stránka http://poker.770.com/en/. Pro hru je nutné se zaregistrovat, stáhnout si software pro hru do vašeho PC, nabít si kredit (něco dostanete od webu navíc, aby vás namotivovali) a můžete začít hrát. Zádrhel nastal, když se mi z webu ozvali, že potřebují kopii mého občanského průkazu a platební karty a to z obou stran. Opět jsem najela na diskuze a začala studovat, zda takové informace mohou chtít, zda je to bezpečné atd. Ve většině případů jsem se dozvěděla, že je to normální postup. Weby potřebují znát pravou identitu hráče a peníze, které do hry vkládáte nesmí být získané trestnou činností a ač se weby dušují, že vaše osobní údaje jsou u nich v bezpečí, moc se mi kopie těchto dvou dokumentů posílat nechtělo. Nejprve jsem poslala kopii (scan) přední strany své občanky. Asi do 10 minut mi zazvonil mobil se sáhodlouhým číslem a na druhé straně se ozval ženský hlas mluvící anglicky. Byla jsem tak v šoku, že jsem hned zavěsila:-). Ano chování puberťáka. Nicméně dotyčná na druhé straně zavolala znovu a já už psychicky připravená mluvit anglicky telefon opět zvedla a omluvila se za zmatkování. Paní mi velmi pomalou a srozumitelnou angličtinou vysvětlila, proč tyto dokumenty chce. Já se svou koktavou AJ se ptala na vše,co mě zajímalo a nakonec webu odeslala scan i druhé strany občanky a scan 1. části platební karty, kde je číslo a jméno. Druhou stranu platební karty jsem doposud neposlala, ač jsem k tomu byla přes email vyzývána, ale to už bych jim rovnou mohla nadiktovat všechny piny do banky. Nicméně mi bylo umožněno po celou dobu tohoto vyřizování hrát a já hrála. Člověk si může vybrat stůl, kde chce začít. Volíte si dle počtu hráčů a počtu maximální sázky, max. příhozu, nebo si také můžete vybrat stůl, kde je výše sázky neomezená a to je teprve hra o nervy.
Je dobré se obrnět trpělivostí. Výhry nepřichází hned, protože v 95 % vám přijdou karty, se kterými nic nezahrajete a vy rovnou pokládáte. Nesmíte se strhnout tím, že i v případě, že jste na hru museli vsadit, protože jsem byli na řadě s malým nebo velkým blindem a hru jste si vlastně zaplatili, v případě nehratelných karet sázku určitě nezvyšujte. Je to cesta do pekla. Po asi 4 hodinách strávených u PC, kdy už jsem měla pocit, že jsem prokoukla hru ostatních hráčů (mohou od stolu libovolně odcházet, což studium protihráčů ztěžuje) a konečně přišla ta pravá kombinace. Sice ne dle pravidel Pokeru nejvyšší, ale dle mého názoru nejvyšší v daný okamžik u daného stolu jsem sázky zvýšila a dostala se do rauše. I v takovém případě se snažte zachovat klidnou hlavu a pokud si spočítáte, že tu nejvyšší kombinace z karet, které jsou na stole a karet, které může držet protihráč vám vychází, že vás nepřehraje, jdete do toho a já do toho šla. Ikdyž protihráč vsadil víc, než jsem měla v tu chvíli k dispozici na stole, vsadila jsem všechno (celých 8 dolarů) a vyhrála 22! Ten pocit výhry je úžasný. Člověk, ale opět musí zachovat chladnou hlavu a nezačít zuřivě sázet, s pocitem, že teď se veze na vlně výher. Já většinou po velké výhře stůl opouštím, abych vychladla a peníze neprohrála. Jak jste si mohli všimnout nehraji o tisíce dolarů, ale moje sázky se pohybují centech v jednotkách dolarů a výhra, kterou tady popisuji byla zatím jen jedna. Poker je požírač času a lze ho strávit opravdu smysluplněji. Ale je to ideální prokrastinace během zimního zkouškového :-) Venku je zima, vy máte "volno", učit se nechce a tak hrajete Poker:-).



Nyní si taky občas o víkendu zahraji, ale nic se nemá přehánět a je to opravdu je zábava. Peníze, které jsem do Pokeru vložila je 200,- Kč a plus minus se stále pohybuji okolo této částky. Výhru jsem zatím žádnou nevybrala (ani nevím jestli by mi ji bez druhé strany mé platební karty poslali) :-)
Co vy a hazard? Jak riskujete? Máte rádi karetní hry nebo riskujete jinak?




Žádné komentáře:

Okomentovat

Těšíme se na věcné a užitečné komentáře. Vulgární komentáře budou bez slitování smazány!