9. 7. 2013

Koncert Anny K

Na koncertě Anny K jsem před tím nikdy nebyla. Její písničky jsem znala z rádia. Některá mě oslovila více, jiná zase méně. Když Anna K zavítala do našeho městečka byla by škoda, na její koncert nezavítat.
Koncert se konal 25. 6. 2013. Zprávu podávám se zpožděním, neboť byly na prvním místě jiné povinnosti, jako je odevzdání diplomky a pak dovolená v zahraničí. 


Z koncertu Anny K jsem byla nadšená. Anna K je moc příjemná a osobitá zpěvačka. Publikum si dokázala získat nenuceným a přirozeným způsobem. Komunikovala s námi jako bychom byli staří známí, pořád se mile usmívala a byla velice spontánní a vtipná. Koncert se měl uskutečnit v prostorách letního kina, které je ideální pro tu správnou festivalovou atmosféru a tancování. Počasí ovšem nepřálo, a tak byl koncert přesunut do vnitřních prostor kina, kde se sedělo, ale některým fanouškům a fanynkám ani tato překážka nebránila v tanci a křepčili okolo sedadel. Což Anna K ocenila a neustále je v tanci povzbuzovala a dávala najevo, že ji zájem těší. 

Anna K se snažila vnitřním prostorům přizpůsobit také výběr písní. Kdy akustické písně střídaly bigbítové songy, u kterých si člověk aspoň podupával v sedě nohou nebo tleskal. Sama zpěvačka přiznala, že pro sedící publikum nezpívala už několik let, což se má letos změnit, neboť připravuje akustické turné, které dle mého názoru bude taky velmi pěkné a jsem rozhodnutá ho navštívit. Pamatuji si, že zmiňovala Brno a další větší města.

Zážitek to byl opravdu velkolepý a ač to nebyl žádný megalomanský koncert a jak sama zpěvačka vtipkovala, spíše koncert v obýváku u nás doma, odcházela jsem dobře pobavena a příjemně naladěna. Ke skvělé atmosféře přispěli také předskokani, kterými byla kyjovská skupina Helemese, jejichž živá hudba a energické provedení nás dostali do varu. Z počátku koncertu Anny K, jsem měla pocit, že bylo Helemese zábavnější něž samotná Anna K, ale poté jsem se naladila na její vlnu a koncert si užila.

Závěrem bych chtěla uvést, že mě Anna K opravdu mile překvapila. Na koncert jsem nešla s nějak výraznými pocity. Prostě si poslechnout písničky, co znám z rádia. Jenže to bylo skvělé. Anna K je opravdu milá. Na nic si nehraje a nemá hvězdné manýry. Její projev je upřímný a přátelský. Vřele vám její koncert doporučuji a myslím si, že bude stát za to i její akustické turné, které se rozeběhne asi na podzim.

Přidávám pár fotek a hudebních ukázek - ty jsem našla na youtube.com, snad se autor nebude zlobit: Nebe, akustická verze Mezi kostmi (pokud bude v podobném duchu i slibovaný akustický koncert, bude to nádhera).
Rozhovor s Annou K a info o plánovaném akustickém koncertě ZDE.








Žádné komentáře:

Okomentovat

Těšíme se na věcné a užitečné komentáře. Vulgární komentáře budou bez slitování smazány!