1. 12. 2013

Vánoční výzdoba

Tento víkend jsem si konečně udělala čas, abych udělala v bytě vánoční výzdobu a dokonce se mi povedlo upéct tři druhy cukroví (počítám linecké normální a linecké kakaové za dva druhy :-).
V sobotu jsem si už dopoledne uvařila voňavý svařák. Do aroma lampy nakapala pár kapek vanilkového olejíčku a vrhla jsem se na výzdobu. Pár věcí jsem měla už z loňska, pár věcí jsem udělala letos a hodně věcí také koupila :-) A jak mé tvoření dopadlo? Já jsem s výsledkem spokojená. Třeba někoho mé nápady inspirují. Ráda se dozvím, jak zdobíte byt vy. Pokud už jste taky oblékly byt do vánočního, ráda se na vaše fotky a nápady podívám. Tak se nebojte dát odkazy do komentářů.
Krásný zbytek neděle a úspěšný vstup do nového týdne.













Žádné komentáře:

Okomentovat

Těšíme se na věcné a užitečné komentáře. Vulgární komentáře budou bez slitování smazány!