18. 8. 2013

Nákup pře eshop Fann parfumerie

Díky exkurzi Plum do této parfumerie v Olympii jsem se dozvěděla, že má Fann parfumerie také eshop, takže pro nákupy není nutné jezdit do Brna, ale můžete si kosmetiku objednat z pohodlí domova a to já v těchto vedrech vítám.



Byla jsem mile překvapena, když jsem si do košíku dala zboží asi za 450,- Kč a vyskočila na mě zpráva, že objednávky v hodnotě 500,- Kč jsou bez poštovného (které je mimochodem 50,- Kč). Je jasné, že si raději za 50,- Kč něco koupím, než to zaplatit na poštovném a i když ve výsledku jsem si koupila scrub za 80,- kč, pořád je to lepší než platit poštovné.

Celková útrata v eshopu byla 520,- Kč a mám za to neuvěřitelné množství kosmetiky. Celkem mi přišlo 6 věcí, které jsem si objednala a 3 vzorečky a 1 časopis jako dárek. Mé kosmetické srdíčko zaplesalo radostí.



Cílem bylo si koupit řasenku a pudr. Proto byla pro mě jasná volba v podobě duo balíčku Max Factor, který obsahoval řasenku Clump Defy v odstínu černé a pudr Creme Puff v odstínu č. 05. Pudr lze prý použít i jako make-up, když houbičku lehce navlhčíte. Přiznám se, že jsem to zkoušela a moc se mi tento způsob použití nelíbí. Spotřeba je velká a výsledek nic moc. Pudr má být pudrem a make-up make-upem. Tahle multifunkčnost mně nenadchla.







Jinak pudr je perfektní. Možná trochu víc práší, ale jsem s ním spokojená. Z řasenky jsem přímo nadšená, kartáče je zahnutý a nádherně tvaruje řasy. Tento set lze koupit i v drogerii Rossmann za cenu kolem 260,- kč, já ho v parfumerii Fann koupila za 269,- Kč a pokud byste koupili každý výrobek zvlášť, vyšlo by vás to na 622,- Kč.







Dále jsem chtěla vyzkoušet kosmetickou značku Bourjois. Na francouzskou kosmetiku člověk slyší jen chválu a tato značka je cenově velice zajímavá. Objednala jsem si Vitaminové tonikum Vitamined enriched toner o objemu 250 ml a za cenu 120,- Kč (milé překvapení přišlo v podobě 10% slevy, výrobek mě tak stál 108,- Kč). Další věcí od této značky, co jsem si přidala do košíku byl Peeling na obličej pro rozjasnění o objemu 75 ml a za cenu 80,- Kč (i zde byla 10% sleva a výrobek mě vyšel na 72,- kč). Obě věci používám jen několik dní, ale už teď mohu říct, že peeling je skvělý. Krásně voní a pleť je po něm opravdu heboučká. Používám ho i na paže, protože se mi tam teď díky vedru udělaly potničky a i s nimi umí zatočit.




Poslední věcí, kterou jsem chtěla zkusit byla značka Fenjal. Jedná se o švýcarskou kosmetickou značku, která vyrábí především tělové přípravky a jejich mottem je Absolutní péče + absolutní vůně = Fenjal. Tato značka si zakládá na unikátních, pečlivě volených a žensky působících vůních, které podporují prožitek z celé tělové péče a doslova nás mají hýčkat. Já si objednala sprchový krém Vitality, ke kterému byl zdarma tělový peeling, obojí o objemu 200 ml a za cenu 79,- Kč (i zde byla 10% sleva a duo výrobků stálo neuvěřitelných 71,- Kč). Tyto dva výrobky jsem ještě neotevřela, protože sprchový gel zatím mám a nechtěla jsem otevřením krátit jejich expirační lhůtu, proto jsem zvědavá, jak voní.




Zásilka mi přišla službou PPL dva dny po zaplacení. Opravu vynikající služby a mohu vám nákup na tomto eshopu jen doporučit. Kéž by všichni prodejci byli takoví.

Máte zkušenost s eshopem Fann parfumerie nebo preferujete kamenné prodejny?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Těšíme se na věcné a užitečné komentáře. Vulgární komentáře budou bez slitování smazány!