20. 8. 2013

Výhodný nákup v Tezenis

Krásný den všem  


Za letošní léto jsem prošoupala dvoje plavky a tak jsem moc ráda, že se mi podařilo ulovit nějaké ve slevách.



Obchod Tezenis mám ráda, pravidelně si tam ve výprodejích kupuji podprsenky v setu s kalhotkama a i letos jsme to Tezenis zamířila. Avšak změna! Neodnesla jsem si spodní prádlo, ale plavky. Krásné barevné plavečky za skvělou cenu 299,- Kč z původních 599,- Kč. Plavky jsou oboustranné, ale já nejspíš využuji jen jednu stranu a to tu krásně barevnou. Z druhé strany jsou jednobarevné - růžové, barva je to taky hezká, ale nudná. Barevné pruhy jsou zkrátka lepší. spodek mám úplně stejný jak na obrázku a vršek nemám košíčky, ale jen opalovačky. Nemám  k dispozici foťák :-(




Plavky jsem koupila v Tezenis na Masaryčce v Brně, ale z doslechu vím, že v Olympii je daleko větší výběr.

Co vy a výprodeje? Taky jste něco ukořistili?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Těšíme se na věcné a užitečné komentáře. Vulgární komentáře budou bez slitování smazány!