4. 10. 2013

Hlasování Blogerka Roku

Už jste hlasovali v anketě Blogerka Roku? Já právě teď!



Musím říct, že nejtěžší bylo si vybrat jen jeden blog v kategorii Beauty. Dlouho jsem váhala, zvažovala. Rozklikávala jednotlivé blogy a pak se rozhodla. Ach jo, proč nešlo dát více hlasů? Raději bych hlas z kategorie Food uplatnila v kategorii Beauty :-), ale pravidla jsou pravidla. A jak jsem se rozhodla? V této kategorii jsem dala hlas mojí oblíbené Labradooře. Ale měla jsem mnoho jiných adeptů, tak pokud stále váháte přináším vám pár tipů, abych odlehčila svému svědomí, protože jsem svůj hlas neodevzdala jim, i když si to také velice zaslouží. V kategorii Beaty bych chtěla upozornit na skvělou Škodulku, Plum, Peťku Lovely Hair, Getthelouk a další. Tohle je jen hrstka mých oblíbených beauty blogů. Myslím, že v této kategorii bude opravdu velká třenice a jsem zvědavá, jak nakonec celé hlasování dopadne.

Další kategorií je kategorie Fashion. Zde bylo hlasování už mnohem méně problematické a svůj hlas jsem poslala holkám z Cup of Style. Tyto dvě krásky mě prostě baví. Zvažovala jsem i holky z CzechChicks, ale trochu mě překvapily názory některých jejich zákaznic o tom, že holky mažou a blokují negativní komentáře. Teď nemyslím vulgární anonymy, ale zkrátka jen kritiku.

V kategorii Life dostal můj hlas blog Život podle Lucie. Její vtipné glosy na život a ze života mě opravdu baví. Pokud tento blog ještě neznáte, vřele doporučuji. Její zážitky s Holanďanem stojí za to:-).

Poslední dvě kategorie byly pro mne opět těžké, protože se v nich moc neorientuji. V kategorii Food jsem úplně mimo. Svůj hlas ještě zvažuji a za každý váš tip budu vděčná. Tyhle blogy moc nesleduji. Samozřejmě, že jím, ale zkrátka mě nebaví tolik čtení o jídlo jako o kosmetice a módě.

V poslední kategorii Objev roku, kde nevím jak to, ale chyběl můj blog:-), nejspíš z důvodu, že mě nikdo nenominoval:-) jsem tedy hlas poslala Mademoiselle M, která má velice pěkný blog, spoustu pěkných fotek a má dobře našlápnuto do kategorie Beauty.



Toď mé hlasování. Hlasovali jste už? A jak? Uvítám tipy na blogy o jídle, ať mohu i v této kategorii odevzdat hlas.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Těšíme se na věcné a užitečné komentáře. Vulgární komentáře budou bez slitování smazány!