17. 10. 2013

Výrazné módní doplňky

Patříte mezi odvážlivce, kteří na sebe rádi upozorní, nebo jste v módě spíš umírněnější? Já ráda experimentuji, ale některé věci jsou mi stále cizí a říkám si proč? Proč je nezkusit? Mezi takové věci, které mě už dlouho lákají, ale ještě jsem se k nim neodhodlala patří i výrazné módní doplňky.





Mám kamarádku, která si libuje ve výrazných velkých náhrdelnících. A nutno podotknout, že je umí nosit výborně. Vždy vypadá jako bohyně. Je krásně učesaná, s dokonalým make-upem a v dekoltu má nádherný šperk. Často je její náhrdelník dominantním prvkem celého modelu. Umí je holt nosit. Zbytek outfitu má už tlumenější, tak nepůsobí jako holka od kolotočů. Vždy, když nějaký její kousek vidím tak ochám a juchám, ale sama si říkám, vidět ho v obchodě, tak si ho prostě nekoupím. A tady této své zbabělosti jsem řekla dost. Blíží se doba plesů a vánočních večírků a já si pomalu začínám pořizovat výbavičku:-).



Do eshopu jsem objednala pár výrazných kousků a od každého kusu si taky jeden nechala pro sebe. Některé kousky jsou opravdu velké, tak uvidíme s jakou pochodím u okolí.







Co vy a výrazné módní doplňky? Jste taky takoví strašpytlové jako já? Nebo hrdě kráčíte s velkým náhrdelníkem na hrudi?



Já jsem se zatím odvážila jen k posledním dvěma kusům. To je pro mě tak akorát :-)

1 komentář:

  1. Vy se ve světě neztratíte. Opravdu super vkus na módní doplňky. Nepřemýšleli jste o obměně peněženky? Ano? tak to se musíte zajít podívat na peneznky-ahal.cz

    OdpovědětVymazat

Těšíme se na věcné a užitečné komentáře. Vulgární komentáře budou bez slitování smazány!