28. 3. 2013

Velikonoční nadílka

Včera jsem avizovala, že chystám Velikonoční nadílku pro dámy, ať nám ty Velikonoce trochu zpříjemním. Pravidla jsou následující.

  1. Na mém blogu kliknete na kolonku Facebook a dáte like na stránky Fashion Taste Shop
  2. Pro ty, co už mi like dali dříve je podmínkou sdílet tuhle akci. (ostatní samozřejmě mohou sdílet také)
  3. Napište mi do komentářů váš nejlepší nebo nejhorší zážitek z Velikonoc, ať se tady trochu pobavíme. Ke komentáři napište svůj e-mail, na který vás v případě výhry budu kontaktovat.
  4. Jste čtenáři mého blogu? Neee? Tak na co čekáte?:-) Tato část není povinná pro získání nadílky, ale uděláte mi tím radost a vlastně nadělíte vy něco mně.
Já pak vyberu 3 nejlepší komentáře a rozdělím výhry dle umístění. Hodnocení se někomu možná bude zdát subjektivní, tak vyzývám k hodnocení také vás. Pokud vám některý komentář přijde vtipný a měl by si podle vás výhru zasloužit, nestyďte se to k němu napsat.
Velikonoční nadělování končí ve 24:00 hod. na Velikonoční pondělí. Výsledky budou vyhlášeny v úterý - nejpozději ve středu.

A co můžete vyhrát?

1. místo Satin Make-up Base od Dermacolu
Odborníky na make-up prověřená a velmi oblíbená zmatňující báze pod make-up SATIN MAKE-UP BASE vyhladí pleť, vyplní vrásky a póry a zabrání tak usazování make-upu. Zdokonaluje tak jeho vzhled a zvyšuje jeho odolnost po celý dlouhý den.

Množství: 10 ml = plné balení
Cena dle stránek Dermacolu: 169,- Kč
Lze koupit ZDE


2. místo Niveal Lip Butter - Malina
Balzám na rty od značky Nivea s malinovou vůní. V ČR v drogeriích ještě běžně dostupný není. Pokud někdo už objevil, dejte vědět. Podrobné informace o složení naleznete na tomto blogu, ale psali o něm i jiné blogerky např. ORDINARYLIFE

Množství: 16,7 g = plné balení
Cena dle stránek Fashion Taste Shop: 75,- Kč
Lze koupit ZDE


3. místo Acne Clear Mask od Dermacolu
Stahující pleťová maska s jílovou složkou a kombinací rostlinných výtažků příjemně chladí, zklidňuje podráždění a stahuje kožní póry. Zincidone® reguluje tvorbu kožního mazu. Jedná se o dva kusy maska, lze ji tedy použít 2x.

Množství: 2x8 g = plné balení
Cena dle stránek Dermacolu: 39,- Kč
Lze koupit ZDE



13 komentářů:

  1. Na mojí historku nikdy nezapomenu jelikož jsem na ni doplatila pouze a jen já :D
    O Velikonoce jsem se domluvila s kamarádkou, že pojedeme do města koupit si něco pěkného. Dohodly jsme se tak, že já pro ni přijdu a společně půjdeme na autobus. Takže jsem vyrazila z domu. Říkala jsem si že když jsou ty Velikonoce tak to tu bude samý koledník a že to vemu obklikou okolo našeho rybníka že tam tolik lidi nechodí. Tak jsem šla a šla a vidím 5 mých kamarádů s pomlázkami jak se ke mě říti :D začala jsem utíkat a hulákat na ně at mě nechají no a jak jsem utíkala a ohlížela jsem se za nima ehjleee zakopla jsem a hodila jsem placáka přímo do našeho nádherního rybníku kluci přiběhli strašně se mi smáli pak mi nakonec pomohli ven a ještě mi dali pomlázkama. Takže jsem to měla hned 2in1. A ke kamarádce jsem přišla jako vodník . Nikdy nezapomenu ten její výraz :D

    barabursikova@gmail.com

    www.b-fashions.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Tak nám ,,velikonoční zajíček" pokaždé schovává pár sladkostí po bytě a hledání jich je zážitek každý rok. Nezapomenutelný je také zážitek jak moje sestra se tak bála koledníků, že vylezla na žebřiny (ano, máme v paneláku žebřiny :)) a my jsme ji pak dostávali dolů :D. Nejhorší asi nevím, ono já Velikonoce moc v lásce nemám a koledníci jsou očistec každoročně :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, tak nám zajíček schovává věci po zahradě, v podstatě jdeme po cestě, na které hledáme vajíčka a pak dojdeme k místu, kde je např. velké vajíčko nebo čokoláda ap.
    Ten rok jsem si právě pořídili pejska - úplně maličké štěňátko, které rádo běhalo po zahradě. Když jsme se vydali na hledání vajíček, pobíhal kolem nás, ale pak se někam ztratil. Hledali jsem ho ale nikde nic a nakonec zvítězila touha najít "velikonoční poklad" a tak jsme šli dál. Když jsme došli k cíli našli jsem nejen velké velikonoční vajíčko a zajíce, ale i pejska, který už stihl ukousnout piškotovému beránkovi hlavu...=D

    mail: alenacho@email.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, jelikoz vice zajemkyn o darecky neni rozdelim je mezi vas. Nejvice se mi libil zazitek Barbory, ta obsadila 1. Misto. Druha je Alena a 3. Alena T. Zitra vam vyhry poslu. Nezapomente napsat jak jste s nimi spokojene a treba udelat recenzi. Vsechny vas zdravim. Eva

    OdpovědětVymazat
  5. Holkám na 1. a 2. místě (Báře a Aleně) jsem dnes výhry odeslala. Očekávejte je nejpozději do pátku. Snad Česká pošta nebude zdržovat. Alena T. mi ještě neposlala adresu. Mějte se krásně a výhry si užijte!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Omlouvám se, pár sní jsem nečetla emaily a na bloggeru jsem taky nebyla... Adresa už je odeslána, tak snad je již vše v pořádku.

      Vymazat
    2. Nemusíš se omlouvat:-) Výhru pošlu nejpozději do pátku. Nevím jestli mi to zítra časově vyjde skočit na poštu.

      Vymazat
  6. Děkuji moc výhra došla hned druhý den po odeslání Jsem velice spokojena . Už připravuji recenzi na svůj blog :) Jinak mela bych pro Vás jednu nabídku. Psala jsem už email :) Děkuji.

    OdpovědětVymazat

Těšíme se na věcné a užitečné komentáře. Vulgární komentáře budou bez slitování smazány!