17. 6. 2013

Balzám na rty Coca Cola

Neodolala jsem. Už mi dochází můj balzámek Nivea Lip Butter karamel ( k dostání zde), a tak jsem se porozhlížela po další mňamce. Colu jako nápoj mám ráda a abych udělala zadost i "zdravému" životnímu stylu piju light:-) Ne že by to k něčemu bylo:-) ale často, když mě honí mlsná sáhnu i poté s cukrem. Obzvlášť ve zkouškovém je to nápoj životabudič a mám ho  raději než energy drinky typu Redbull atd.





Má volba proto padla na balzámek od Coca Coly vůně/příchuť Cherry. Tento balzámek je v eshopu nyní novinkou (zde) a máme ho ještě s balzámkem Coca Cola Original. Rozhodla jsem se pro něj, protože jsem chtěla zjistit, jestli po Coca Cole opravdu voní a třeba i chutná a taky proto, že jsem moc článků nebo recenzí na něj nenašla.



 Dobrá zpráva je, že po Coca Cole opravdu voní. Ta špatná , že si musím rty pořád olizovat :-) Ale dá se to uhlídat. Tento Coca Cola Cherry balzám je klasický šroubovací balzám, na své si tedy přijdou i odpůrkyně balzámků, které se musí nanášet prsty. Použití tohoto balzámu je 100 % hygienické. Balzámek je uvnitř tmavě červený, ale rty rozhodně nezmaluje do ruda. Spíš jen lehce tónuje, taky záleží, jak moc na něj zatlačíte. Design se mi moc líbí, připomíná krásnou šťavnatou třešinku a zároveň plechovku od Coca Coly. Svou vůní a konzistencí je ideální na léto. Představte si tu orosenou skleničku s Colou a kostkami ledu... no a to můžete mít na rtech:-). Balzám je tuhý, rty moc nezmastí, spíš lehce zvláční. Jak by obstál na sluníčku nevím, ale předpokládám, že by mu přímé opalování dobře nedělalo. Přeci jen je to tuk.

A co vy a tento balzám? Máte vyzkoušeno?




Žádné komentáře:

Okomentovat

Těšíme se na věcné a užitečné komentáře. Vulgární komentáře budou bez slitování smazány!