19. 6. 2013

Striptýz na přání

Dostala se mi do rukou opravdu zajímavá věc. Nikdy jsem s s ničím podobným nesetkala a o to bylo mé překvapení větší, když jsem zjistila, jak to celé funguje:-) Věc, o které vám dnes chci napsat, jsem si objednala z Velké Británie za 220,- Kč. Cena to je celkem vysoká, ale zvědavost zvítězila a taky touha mít něco, co jsem ještě u nikoho neviděla. Tak konec napínání tradáá jedná se o lesk na rty od Urban Decay s polonahým surfařem Maxem!

Začneme popořádku.

Lesk o objemu 8 ml (docela velké balení) je v plochém obalu a má nude-růžovou barvu. Lesk mi voní po vlašských ořeších, ale dle názvu se jedná o vůni créme brulee:-) Lesk na rtech perfektně drží. Z počátku jsem byla rozpačitá, protože mi přišlo, že lesk příliš lepí. Používám převážně balzámy na rty a mít na rtech lesk, byl z počátku divný popis, ale jeho přilnavost jsem posléze velmi ocenila. NA rtech vydrží dlouho, dokonce přežil i lehkou svačinku v podobě koláče a napití se z plastové láhve. Lesk plní svou funkci, tj. leskne se:-) a mám pocit, že přidává na objemu rtů. Rty jsou s leskem plné, takové nadýchané a vypadají trošku našpuleně.
Lesk se nanáší aplikátorem v podobě štětečku. Nejedná se tedy o houbičku, ale o štěteček, se kterým krásně vykreslíte kontury rtů.

A teď k tomu, co mě dostalo. Lesk jsme si vybrala jednak podle barvy, ale i podle sexy surfaře, který je na víčku. Surfař je na víčku z obou stran, tedy zepředu i zezadu. Nejprve se opírá o prkno v neoprenu, ale když lesk nahnete, rázem se vám vysvleče do barevných boxerek a odhalí své vypracované tělo. Surfař je krásně opálený a na bříšku se mu rýsuje pekáč buchet. A jakého muže jste si mohli ještě vybrat? Další lesky jsou s hasičem Colinem, který drží v ruce roztomilého pejska, s byznysmanem Ericem, s černochem Dougem, budoucím senátorem Timothym a dalšími sexy muži.









































Možná se to může někomu zdát praštěné, nebo snad zvrhlé, ale já oceňuji super nápad.

A jak celkově výrobek hodnotím. (Známky jako ve škole 1-5)

Vzhled výrobku: 1*
Cena: 2-
Snadnost použití: 1
Kvalita: 1

Co na výrobek říkáte vy? Koupili byste si ho? Nebo je to pro vás blbost a vyhozené peníze.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Těšíme se na věcné a užitečné komentáře. Vulgární komentáře budou bez slitování smazány!