11. 6. 2013

Punčocháče v plechovce?

Mám ráda kosmetickou značku W 7. Tato anglická značka ve svém sortimentu dekorativní kosmetiky má vše, co denně potřebuji k tomu, abych si na ksichtík namalovala obličej a ke všemu je cenově velmi přijatelná. U této značky taky najdeme spoustu levnějších dvojníků od dražších kosmetických značek jako je například Bronzer Africa od W7, který je levnější variantou populárního Leopard Bronzeru od Too Faced a k dostání je například u nás zde. A určitě stojí za vyzkoušení. Pochvalné recenze na něj psali například Škodulka, nebo Katushkaa, jak se můžete dočíst na jejich blozích a opravdu nepřeháněly. Já sama jsem z něj unešená a ke všemu je v tak nádherné krabičce.

Ale k věci. Nedávno jsem u této značky našla něco, co bych nazvala "Silonky v plechovce" nebo možná "Silonky ve spreji". Propátrala jsem internet a našla následující informace. 

Jedná se spíše něž o silonky ve smyslu punčochy co mají hřát a aspoň trochu chránit nohy před chladem, o samoopalovací mléko ve preji, zabalené v plechovém obalu v množství 125 g. Tedy tyto "silonky" jsou určeny primárně k použití na nohy, protože po zaschnutí na nohou vytvoří efekt lesklých silonek, kvůli tomu sprej není vhodný na obličej. Nevýhodou je, že krycí schopnosti spreje nejsou nijak valné. Po nastříkání jedné vrstvy dostanou nohy lehce opálený nádech a sjednotí se barva pleti, ale například červené tečky po oholení vám nezakryje. I když na níže uvedeném obrázku to vypadá celkem efektně, názory zahraničních blogerek byly spíše negativní.

Obrázek před a po z polského webu

Při nastříkání více vrstev hrozí, že se sprej bude otírat do oblečení a tím vám ho ušpiní. A jako jednu z hlavních nevýhod spatřuji v nedostatku výběru odstínů. Odstíny jsou pouze dva. Střední, který je dle mého názoru dost oranžový a pak odstín tmavý. Na internetu jsem našla i obrázky se třemi barvami spreje, ale konkrétní informace o třetí barvě jsem nedohledala, tak si nejsem jistá, jestli třetí odstín opravdu existuje.

Silonky ve spreji

No a jak se "silonky" z noh odstraní? Jednoduše se umyjí mýdlem a vlažnou vodou, proto také usuzuji, že pokud bude pršet, hrozí, že vám déšť "silonky" prostě umyje a nedokážu si představit ty mapy, co na nohách stékající barva vytvoří. A už vůbec nemluvím o tom trapasu, jak bych se asi cítila, kdyby mi po nohách něco oranžového teklo. Nebo ta ostuda, že s mokrýma nohama nastoupím do přecpané MHD a tam v tlačenici pošpiním oblečení dalším deseti lidem. Jako vtipná historka na večírek to zní dobře, ale v reálu bych se handbou asi propadla. 



Tady tyto úvahy mě odradily výrobek vyzkoušet, proto usuzuji jen dle zkušeností jiných a informací, které jsem se dočetla na internetu. Výrobek je k dostání na ebay, amazon a dalších zahraničních portálech a cena se dost liší. Dá se sehnat od 40,- Kč bez poštovného a výš.

 Pokud někdo máte zkušenost s těmito silonkami, určitě se pochlubte. Dejte odkaz na svůj článek, nebo napište zážitek do komentářů. Třeba jsem zbytečně skeptická a je to výborná věc. Těším se na vaše názory a postřehy.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Těšíme se na věcné a užitečné komentáře. Vulgární komentáře budou bez slitování smazány!