15. 6. 2013

Alenka v říši divů

Asi žiju na Marsu, ale tahle zpráva se ke mně nedonesla. Dnes si jdu nakoupit do Rossmanna a vidím, že laky, stíny, tužky na oči jsou zlevněné. Tak to si nějaký vyberu že? Za 39,- Kč, no nechejte to tam. Do oka mi padne růžový lak s perletí odstín 74. Po nakoupení věcí, pro které jsem tam šla si to šinu k pokladně a tam mi pokladní říká, běžte si ještě pro jeden, nebo pro stíny, nebo tužku na oči. Já se ještě přiblble zeptám proč? No je akce 1+1, odpoví mi vysmátá prodavačka. Tak jo. Běžím zpátky ke stojanu a jelikož brzdím kasu a dělá se za mnou fronta, popadnu první lak, který uvidím. Že bych ještě měla vybírat stíny nepřipadá v úvahu, u laků jsem přeci jenom strávila nějaký čas. Ač je to k nevíře, za 39,- Kč mám dva laky COLORAMA od Maybelline. Možná přihlouplý dotaz, ale tahle akce je v každém Rossmannu? A jak dlouho už běží a do kdy platí? Já jsem dnes byla jak Alenka v říši divů. Až po příchodu domů zkoumám, co jsem si jako druhý lak vybrala. Jedná se o vínový lak s drobnými třpytkami odstín 53 a líbí se mi ještě víc, než ten původní plánovaný a tak si ho hned dávám na nehty. 










Žádné komentáře:

Okomentovat

Těšíme se na věcné a užitečné komentáře. Vulgární komentáře budou bez slitování smazány!