11. 9. 2013

Lak na nehty značky Alessandro

                                                 Krásný den


Dnes jsem si udělala radost. Konečně přišly avizované laky na nehty Alessandro (psala jsem o tom na FB - pro ty, co FB nesledují:-)) a v objednávce do eshopu byl i jeden pro mě:-)




Začnu ale od začátku. O těchto lacích jsem se poprvé dočetla na zahraničních blozích. Už nevím, který byl první, jestli tento, nebo tento, a určitě jsem o těchto lacích četla ještě někde jinde a většinou jen chválu. A tak mě začaly tyto laky zajímat, protože v ČR jsem o nich nikoho psát zatím neviděla a říkala jsem si, jestli jsou tak skvělé, tak proč je nezkusit? Že by to mohla být další alternativa ke stálicím jako jsou laky O.P.I. nebo China Glaze? V zahraničí se cena pohybuje po přepočtu na Kč kolek 250-280,- Kč. Cenou tedy odpovídají dvěma výše uvedeným značkám, ale co kvalita? Mám zkušenost jen s O.P.I. a tam jsem byla velice spokojená, s China Glaze ne, tak pokud vy ano, dejte mi určitě vědět. No a tak jsem začala hledat, zda bych laky mohla dostat i k sobě do eshopu za nějakou rozumnou cenu a umožnit tak sobě i ostatním je vyzkoušet. 











Značka Alessandro pochází z Německa a v Německu se také laky vyrábí. Už to mi přišlo sympatické, že na výrobku není Made in ...., ale Germany:-). Objednala jsem si lak v odstínu 317 a je to překrásná něžná barvička lehce do růžova. Mám raději na nehtech jemné barvy, protože není tolik vidět, jak jsem u lakování levá a přetahuji. Nicméně aplikace s tímto lakem byla dokonalá. Hrdlo je trošku širší, štěteček jde do lahvičky krásně zasunout, nepomatláte okolí hrdla a nevím, jestli se mi dnes výjimečně dařilo, ale i pravou ruku jsem si nalakovala bez přetahování. Lahvička laku je vykrojená pro lepší držení. Lak slibuje rychlé schnutí a to splňuje. Než jsem si nalakovala druhou ruku, byla první suchá. Aplikovala jsem dvě vrstvy, protože mnou vybraný odstín je opravdu světlý, ale na blozích jsem četla, že u barevných laků stačí i jedna vrstva. Po zaschnutí jsem měla pocit, že lak nehty zpevnil, krásně se leskne a snad i trochu voní? Jaká bude výdrž můžu napsat během následujících dnů, ale teď dávám laku známku 1
Pro zájemce je k dostání za 179,- Kč zde.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Těšíme se na věcné a užitečné komentáře. Vulgární komentáře budou bez slitování smazány!