9. 9. 2013

Nová kolekce Victoria Beckham

Na newyorském týdnu módy se mimo mnoho dalších návrhářů se svojí kolekcí pro jaro 2014 představila i Victoria Beckham, o které jsem již psala ZDE a která patří mezi mé oblíbené návrhářky. Ač si její modely nejspíš nikdy nekoupím a to nejen kvůli ceně, ale i velikosti :-) Dělám si srandu na oficiálních stránkách eshopu, jsou velikosti i pro normální smrtelníky. 

Musím říct, že tato kolekce se mi moc nelíbí. Přijde mi na Victorii moc nudná a upjatá. Její modely měly dřív šťávu a ta se z této kolekce vytratila. Snažila jsem se vybrat ty nejzajímavější modely, ale i tak mě kolekce nenadchla. Pokud se budete chtít podívat na další kousky, doporučuji třeba web popsugar.com. 










Rozruch kromě kolekce Victorie způsobil i její vzorný manžel David, který během přehlídky seděl v první řadě a hlídal malou dceru Harper, na kterou se culila i krutopřísná Anna Wintour. 



Líbí se vám tato kolekce? Nebo vám přijde taky taková obyčejná?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Těšíme se na věcné a užitečné komentáře. Vulgární komentáře budou bez slitování smazány!