25. 9. 2013

Old Pink

Máte rádi starorůžovou? Tuto barvu nemusím ženám představovat a chlap stejně nepochopí, která barva to je. Já tuto barvu nosím moc ráda. Od doplňku přes trička, šaty, jen kalhoty mi asi chybí. Dokonce jsem kdysi měla v této barvě i kabelku, ale ta má už své roky dávno za sebou. Některým tato barva může připadat nudná. Spíše na starou bábu, než pro šik ženskou, ale opak je pravdou. Barva je to vhodná pro všechny věkové kategorie, pro světlé i tmavé typy. Záleží jak člověk barvu nakombinuje. Záleží na střihu jednotlivých kousků, na sytosti barvy. A jelikož si opravdu myslím, že je to barva krásná, připravila pro inspiraci starorůžový look:-)



Základ tvoří sukně, košile a sako. Elastická mini sukně s žabičkovou texturou má výhodu, že vás nikde nebude tlačit.


 K sukni jsou volila volnou šifonovou košili ve světlé barvě, kterou sežene v HM. Košili bude lepší mít v tomto případě zastrčenou do sukně, aby zbytečně nedeformovala postavu a člověk nepůsobil ve volném oblečení ztracen. 



Jelikož se nám už citelně ochladila bez bundy nebo sako to už nepůjde. Zkusila jsem sako ve stejné barvě jako je sukně. Možná, aby starorůžové nebylo až moc, bylo by vhodné jednotu barvy rozbít například bílým šátkem, nebo v případě, že člověk zvolí černé doplňky, byl by vhodný i šátek černý. 

Výstřih košile jsem vyplnila výrazným náhrdelníkem v tónu celého modelu. Dvě řady perliček působí něžně a žensky. 




Na nohy v tomto počasí už jenom uzavřené boty. Předpokládám, že bez punčoch už by žádná z nás nevyšla a čouhající palce v silonce nejsou nic moc. Baleríny na platformě krásně protáhnou postavu a věřím, že budou i pohodlné. Aspoň mně vždy přišla platforma pohodlnější než podpatky.



Nezbytností každé ženy je kabelka. Pro tento look jsem vybrala koženou kabelku ze Zary, která nejen doladí celkový vzhled, ale předpokládám, že kožená kabelka je i dostatečně kvalitní, aby vydržela ne jen jednu sezónu.



Co říkáte modelu? Je pro vás přijatelný, nebo byste si nic podobného na sebe nikdy nevzali:-)


Kabelka ZARA - 99,9 USD
Boty Sole Society - 49,95 USD
Sako Jessica London - 27,5 GBP
Košile HM - 14,99 GBP
Sukně River Iland - 7 GBP
Náhrdelník Fashion Taste Shop - 99 Kč

Žádné komentáře:

Okomentovat

Těšíme se na věcné a užitečné komentáře. Vulgární komentáře budou bez slitování smazány!