6. 9. 2013

Black Mask Pilaten

Krásný den

Nevím jak vy, ale já patřím mezi velké příznivce korejské kosmetiky. Líbí se mi jejich obaly, jsem nadšená z účinků jaké mají korejské přípravky na pleť, a tak tyto výrobky zkouším a zkouším.




Nyní se mi dostala do rukou černá slupovací maska od značky Pilaten, která patří pod mateřskou společnost Missha. O této pleťové masce jsem hodně četla na zahraničních blozích a slečny, které ji vyzkoušely, z ní byly nadšené. Maska má odstranit černé nevzhledné tečky, které se nám usazují v pórech. Musím se přiznat, že mě ucpané póry trápí hlavně na nose, už méně na bradě a na čele nemám nic. Masku můžete použít dle potřeby jen na nos, T-zónu, nebo jako já na celý obličej. Masky je 6 g a mně vystačí i na dvě použití. Vždy ji pořádně zakolíčkuji a dám do lednice (to bych možná ani nemusela, ale mám zakódované, že se mi tak nezkazí:-)). Ve složení najdeme aktivní bambusové uhlí, extrakt z ovsa, grep, vitamín B5, A a E, extrakt z rozmarýnu a měsíčku lékařského a citrusové kůry.







Maska při nanášení na pleť docela teče, tak si ji raději nanášejte v koupelně, aby jste něco nezašpinili. Masku jsem nechala působit 20 minut a poté ji sloupla a výsledek se opravdu dostavil! Hlavně ta část, která byla na nose. Pleť vypadá ihned po použití masky čistější a jasnější. Dokonce i přítel (ač nic o masce netušil) mi řekl, že dnes vypadám nějak líp:-) Výrobce doporučuje masku používat 1-2x týdně. Já ji používám, když si vzpomenu:-) Je to opravdu dobrý pomocník pro boj s ucpanými póry a mohu ji doporučit. No a kdyby vám náhodou nepomohla, nezoufejte. S maskou na obličeji můžete třeba strašit děti a další rodinné příslušníky:-)
Masku můžete za 29,-Kč koupit zde.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Těšíme se na věcné a užitečné komentáře. Vulgární komentáře budou bez slitování smazány!