2. 9. 2013

Šňůra od telefonu do vlasů :-)

Krásný den!

Kdysi jsme doma taky měli takový telefon. Klasická krabice a sluchátko připevněné dlouhou zamotanou šňůrou, se kterou si člověk během hovoru pohrával. Natahoval ji, točil na prst, atd., ale nikdy mě nenapadlo, že si něco podobného budu dávat do vlasů! A ještě k tomu už ve značně dospělém věku:-) A je to tady!



Po blogerské masírce (hlavně té zahraniční) jsem i já podlehla a šňůru od telefonu si pořídila. A fakt je taková, jak se o ní píše. Je skvělá! Vlasy drží. Culík mi drží hezky nahoře, nesjíždí a to mám gumičku docela tenkou. Vlasy netahá a nezacuchává.

¨

Z velkého množství barev jsem si vybrala hnědou. Mám hnědé vlasy, tak jsem chtěla nějakou nenápadnou. Ale už teď vím, že u jedné gumičky nezůstanu. Dá se s ní dělat jak obyčejný culík, tak drdol. Možná se časem vytahá, nebo praskne, ale zase to není tak nákladná záležitost, abych si nepořídila další. Za 8,- Kč můžete koupit ZDE.





Vyfotit culík sama sobě je nadlidský výkon :-)


Co vy? Máte zkušenost s těmito gumičkami? A jste taky tak nadšené jako já?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Těšíme se na věcné a užitečné komentáře. Vulgární komentáře budou bez slitování smazány!